מיטה וחצי

מיטה וחצי

רבים מבני הנוער אוהבים להתפנק על מיטה רחבה, הם גם אוהבים לארח חברים לשינה ולכן מיטה וחצי יכולה להיות אידיאלית עבורם מהבחינה הזו. מיותר לציין, כי החללים של החדרים שלנו הם קטנים וחייבים להתפשר אם לא על מיטה זוגית שתתפוס את כל חלל החדר ותפריע למרחב, אז כדאי כי בני הנוער ירכשו מיטה וחצי שתהיה המענה הטוב ביותר עבורם. חשוב כי מיטה וחצי תישאר לאורך זמן ותעניק חווית שינה כמו של גדולים. ניתן למצוא גם מיטה וחצי משוכללת יותר כמו כאלה שמתכווננות כך שניתן לכוון את המצב הרצוי אם לצפייה בטלוויזיה, לקריאת ספר או במצב של שכיבה המיועד לשינה.

 

שוקלים להחליף חדר שינה לנוער?

יש הרבה בני נוער המעוניינים לעצב את חדרם בעצמם, כמו למשל לרכוש פריטים שונים מחנויות רהיטים אשר יתאימו לחדר שלהם. אין צורך לרכוש חדר שינה קומפלט. ניתן למצוא בחנות מיטה וחצי נוחה ויעילה שתהיה מעוצבת על פי טעמם של בני הנוער. ישנן מיטות וחצי שיש להן ראש מרופד שמעניק יוקרה לחדר הנוער וכן גם נוחות. ישנן מיטות וחצי המגיעות יחד עם ארגז מצעים מה שנוח מאוד באחסון חפצים שונים התופסים הרבה מקום כמו למשל מצעים. הרוחב של מיטה וחצי מגיע בגודל של 120-200ס"מ. כיף לבני הנוער לתכנן את חדרם, היות ובגיל זה הם נוהגים לארח את חבריהם בחדרם והם מעוניינים כי הוא יהיה מעוצב ונוח לצרכיהם. חשוב כי החדר לנוער יהיה מורכב מספריה, מקום להכנת שיעורים, מיטה נוחה ופינת ישיבה שיכולה להיות מורכבת מפופים נוחים שניתן להזיז בקלות.

 

להקפיד על המזרון ברכישה של מיטה וחצי

מה שחשוב עוד יותר מהעיצוב של מיטות המיועדות לבני נוער הוא המזרן כמובן. חשוב כי המזרן יהיה מזרון ויסקו אורטופדי ויעניק תמיכה מלאה לבני הנוער שהוא חשוב מאוד להתפתחותם התקינה. ישנן הרבה חנויות ידועות המתמחות במיטות לנוער שיש להן גם מיטות וחצי. חשוב להתרשם מכמה חנויות בהן ישנן מיטות אלה על מנת לבחור את המיטה וחצי האידיאלית ביותר עבור ילדיכם. הנער או הנערה חשוב שיהיו נוכחים בעת הרכישה על מנת שיוכלו להתאים את המיטה בה הם מעוניינים על פי הנוחות שלהם.